×

Cart

Subtotal:
Погледнете ја нашата BLACK FRIDAY понуда. Кликни за повеќе  

Сервис

 

За прием на Вашиот GARMIN производ во сервис, во гарантен и после гарантен рок

 

Прием за проверка во сервис и техничка поддршка

GARMIN Showroom Skopje
НАВИГАТОР ИТС дооел
бул.Партизански одреди бр.107, Карпош
1000 Скопе

info@garmin.mk
Контакт 075 306 200 | 078 306 200 | 076 306 200

 

Или кај продажниот партнер каде производот е купен.
Овластени партнери: ANHOCH, NEPTUN, Polleo Sport, IT Plus, IT Global, Elipso Shop, Antarias, A1 Telekom, Vami Stip, PROKOM, Neksio

 

Производите кои не се купени во Македонија од погоре наведените официјални партнери, или на webshop garmin.mk неможеме да ги примиме во сервис пред да доставите доказ и писмени упатства како да постапиме од местото каде Ви e купен производот.
GARMIN производите имаат 2 години гаранција.
Гарантните услови од производителот можете да ги прочитате на овој линк –
https://garmin.mk/info/warranty/

 

Времето на реализација на сервисни проверки и активности е од 2 до 30 дена откако ќе го доставите производот, согласно законските прописи, зависно од проблемот кој е констатиран. При прием се прави дигитална приемница на www.garmin.mk/support/service
По констатираниот проблем Ве контактираме на email и телефон со информации како ќе се постапи со Вашиот производ.